Menu Zamknij

Strefa nauczyciela

UWAGA!
W dniu dzisiejszym opublikowane zostało Rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19
Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 27 stycznia 2022 i obowiązuje szkoły publiczne. Uszczegółowienie zasad działania Centrum opublikowane będzie niebawem.
Zapoznanie z opisem Rozporządzenia umożliwia poniższy link:
Nauka zdalna do końca ferii zimowych – omówienie przepisów


INSTRUKCJE I PORADNIKI GPE
1. Instrukcja logowania się do Gdańskiej Platformy Edukacyjnej
2.Instrukcja – Uwierzytelnianie MFA do poczty elektronicznej lub Office 365
3. Logowanie do Gdańskiej Platformy Edukacyjnej

4. Instrukcja instalacji MS Office na swoim komputerze z platformy GPE
5. UONET+ GPE – baza wiedzy (instrukcje obsługi)
6. Jak przygotować i wydrukować arkusze ocen i świadectwa uczniów/słuchaczy?
7. Jak wydrukować świadectwa?


Problem z GPE? Wypełnij zgłoszenie


Kształcenie na odległość – Microsoft TEAMS
8. Logowanie do aplikacji Microsoft Office 365 Teams

9. Obsługa i zarządzanie aplikacją Microsoft Office 365 Teams

10. Instrukcja wypełniania formularzy za pośrednictwem aplikacji Microsoft Office 365 Teams
11. Kształcenie na odległość – poradnik dla szkół
12.Instrukcja wykonania zadania w aplikacji Teams (tyg. raport realizacji godz. lekcyjnych)
Usterki informatyczne na terenie szkoły
13. Procedura zgłaszania usterek informatycznych
Inne instrukcje
14. Tworzenie konta w celu korzystania ze szkolnego oprogramowania Adobe


OGŁOSZENIA DLA NAUCZYCIELA


data zamieszczenia: 02.01.2023. (aktualizacja 29.09.2023)

szkolny program wychowawczo-profilaktyczny



data zamieszczenia: 16.12.2021.

Regulamin Bezpieczeństwa Sanitarnego na terenie Centrum kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Gdańsku oraz Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Gdańsku


data zamieszczenia: 31.08.2021.

Wytyczne MEiN, MZ i GIS dla szkół podstawowych i ponadpodstawowych obowiązujące od 1 września 2021 r.


data zamieszczenia: 26.11.2020.

Informacje dla pracowników dot. Pracowniczych Planów Kapitałowych
Informacje ogólne
Informacja dot. PPK


data zamieszczenia: 31.08.2020.

WAŻNE! Prosimy przed Rozpoczęciem Roku Szkolnego zapoznać się z treścią Regulaminu Bezpieczeństwa Sanitarnego
Treść regulaminu bezpieczeństwa sanitarnego

PLAN ZAJĘĆ DLA NAUCZYCIELI
WIECZOROWEGO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO
i SZKOŁY PODSTAWOWEJ

semestr

Zima 2024

 

UWAGA! Plan zajęć należy odświeżać za pomocą przycisku F5 na klawiaturze. 

PLAN ZAJĘĆ Szkoła wieczorowa dla dorosłych (Liceum Ogólnokształcące i Szkoła Podstawowa) – aktualizacja 07.10.2024

PLANOWANE TERMINY ZJAZDÓW W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM ZAOCZNYM oraz SZKOLE POLICEALNEJ

W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 w II półroczu

 

UWAGA! Plan zajęć należy odświeżać za pomocą przycisku F5 na klawiaturze. 

 

Dla słuchaczy semestrów: Planowane terminy zjazdów:
1 LL1, 2LW1, 3 LL1, 4 LW1, 4 LW2, 6 LW1, 7 LL1, 8 LW1
  1. 01/02 lutego
  2. 08/09 lutego
  3. 08/09 marca
  4. 15/16 marca tylko 8 lw1
  5. 22/23 marca
  6. 05/06 kwietnia
  7. 12/13 kwietnia
  8. 26/27 kwietnia
  9. 10/11 maja
  10. 24/25 maja

 

Sesja egzaminacyjna dla słuchaczy wszystkich semestrów: od 4/5 stycznia 2025, 10/11/12 stycznia 2025. 18/19 stycznia 2025.

Harmonogram egzaminów

PLANOWANE TERMINY ZJAZDÓW W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM ZAOCZNYM oraz SZKOLE POLICEALNEJ

W ROKU SZKOLNYM 2023/2024 w II półroczu

 

UWAGA! Ze względów organizacyjnych planowane terminy zjazdów mogą ulec zmianie! 

 

Dla słuchaczy semestrów: Planowane terminy zjazdów:
2 PA, 4 PA
Szkoła policealna
  1. 01/02 lutego
  2. 08/09 lutego
  3. 08/09 marca
  4. 15/16 marca tylko 2 PA
  5. 22/23 marca
  6. 29/30 marca tylko 2 PA
  7. 05/06 kwietnia
  8. 27 kwietnia tylko 4 PA
  9. 10/11 maja
  10. 24 maja 2 PA i 4 PA/ 25 maja tylko 4 PA
  11. 31 maja/01 czerwca zajęcia w CKP ul. Sobieskogo 92

Plan na zjazd:
14-15 września 2024 r.

ZAOCZNA SZKOLA POLICEALNA

Sesja egzaminacyjna dla słuchaczy wszystkich semestrów: od 4/5 stycznia 2025, 10/11/12 stycznia 2025. 18/19 stycznia 2025.

PLAN SESJI EGZAMINACYJNEJ DLA NAUCZYCIELI
ZAOCZNEGO LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO
ZAOCZNEJ SZKOŁY POLICEALNEJ
semestr

JESIENNY 2023/2024

 

UWAGA! Plan zajęć należy odświeżać za pomocą przycisku F5 na klawiaturze. 

 

Do otworzenia pliku należy użyć programu odczytującego pliki .pdf (np. Adobe Acrobat Reader) 

HARMONOGRAM EGZAMINÓW POPRAWKOWYCH I W TERMINIE DODATKOWYM LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE STACJONARNE I ZAOCZNE
Sesja egzaminacyjna dla słuchaczy szkoły policealnej:

ARCHIWALNY PLAN ZAJĘĆ DLA SŁUCHACZY
KWALIFIKACYJNYCH KURSÓW ZAWODOWYCH
dla osób z niepełnosprawnością

semestr

rok szkolny 2018/2019

 

UWAGA! Plan zajęć należy odświeżać za pomocą przycisku F5 na klawiaturze.Plan zajęć otwieramy za pomocą linku „otwórz plan” znajdującego się pod każdą kwalifikacją.

zawód: Technik procesów introligatorskich
kwalifikacja: AU.16
otwórz plan

zawód: Fototechnik
kwalifikacja: A.25A
otwórz plan

zawód: Fototechnik
kwalifikacja: A.25B
otwórz plan

zawód: Technik cyfrowych procesów graficznych
kwalifikacja: A.54C
otwórz plan

zawód: Technik grafiki i poligrafii cyfrowej
kwalifikacja: AU.54
otwórz plan

W Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Gdańsku prowadzimy kształcenie na odległość dzięki platformie e-learningowej – Moodle. Baza kursów naszych nauczycieli jest bardzo bogata i zachęca do samokształcenia.

Adres: cku.home.pl/autoinstalator/moodle5/moodle

W sprawie rejestracji i problemów technicznych, prosimy o kontakt z administratorem platformy:

Arkadiusz Szwaba

a.szwaba@ckziu1.gda.pl

Logowanie do służbowej poczty nauczyciela odbywa się za pośrednictwem poniższej strony:

www.poczta.home.pl

Każdy nauczyciel ma stworzoną skrzynkę pocztową.

W razie pytań, prosimy kierować się do:
Dział Informatyki
pok. A-206 (2 piętro)
budynek: al. Gen. Hallera 16/18

data zamieszczenia: 02.01.2025.

Komunikaty dyrektora CKE w sprawie materiałów i przyborów pomocniczych, z których mogą korzystać zdający w części pisemnej/praktycznej egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie w sesji zima 2025r.

Formuła 2012 – część pisemna
Formuła 2019 – część pisemna
Formuła 2012 i 2017 – część praktyczna
Formuła 2019 – część praktyczna

Harmonogram sesja Zima 2025

PLAN ZAJĘĆ DLA NAUCZYCIELI
KWALIFIKACYJNYCH KURSÓW ZAWODOWYCH
semestr

 

rok szkolny 2024/2025

 

UWAGA! Aktualność planu zajęć należy sprawdzać bezpośrednio przed zjazdem. Po naciśnięciu odsyłacza planu zajęć konkretnego kursu, należy odświeżyć stronę za pomocą przycisku F5 na klawiaturze.

 

Plan zajęć

Zjazd 18-19.01.2025 r.
Zjazd 25-26.01.2025 r.
Zjazd 01-02.01.2025 r.
Zjazd 08-09.02.2025 r.
Zjazd 15-16.02.2025 r.
Zjazd 08-09.03.2025 r.
Zjazd 15-16.03.2025 r.
Zjazd 22-23.03.2025 r.
Zjazd 29-30.03.2025 r.
Zjazd 05-06.04.2025 r.
Zjazd 12-13.04.2025 r.
Zjazd 19-20.04.2025 r.
Zjazd 26-27.04.2025 r.
Zjazd 03-04-05.2025 r.


zawód: Technik animacji filmowej
(miejsce zajęć: al. Hallera 16/18)

AUD.11. Realizacja produkcji filmowej techniką animacji – III semestr

AUD.11. Realizacja produkcji filmowej techniką animacji



zawód: Technik archiwista
(miejsce zajęć: al. Hallera 16/18)


zawód: Technik elektryk
(miejsce zajęć: ul. Sobieskiego 92, budynek CKZ)

ELE.02.a Montaż, uruchomienie i konserwacja instalacji, maszyn i urządzeń elektrycznych
ELE.02.b Montaż, uruchomienie i konserwacja instalacji, maszyn i urządzeń elektrycznych
ELE.02.c Montaż, uruchomienie i konserwacja instalacji, maszyn i urządzeń elektrycznych
ELE.02.d Montaż, uruchomienie i konserwacja instalacji, maszyn i urządzeń elektrycznych
ELE.05.a Eksploatacja maszyn i instalacji elektrycznych
ELE.05.b Eksploatacja maszyn i instalacji elektrycznych


zawód: Technik fotografii i multimediów
(miejsce zajęć: al. Hallera 16/18)

AUD.02 Rejestracja, obróbka i publikacja obrazu
AUD.05 Realizacja projektów graficznych i multimedialnych

 


zawód: Technik grafiki i poligrafii cyfrowej
(miejsce zajęć: al. Hallera 16/18)

PGF.04. Przygotowanie oraz wykonywanie prac graficznych i publikacji cyfrowych


zawód: Technik gazownictwa
(miejsce zajęć: ul. Sobieskiego 92, budynek CKZ)
BUD.28.Organizacja i wykonywanie robót związanych z budową i eksploatacją sieci gazowych
BUD.29.Organizacja i wykonywanie robót związanych z budową i eksploatacją instalacji gazowych


zawód: Technik informatyk
(miejsce zajęć: al. Hallera 16/18)

INF.02. Administracja i eksploatacja systemów komputerowych, urządzeń peryferyjnych i lokalnych sieci komputerowych
INF.03. Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych


zawód: Technik spedytor
(miejsce zajęć: al. Hallera 16/18)

SPL.05. Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów – III-IV semestr
SPL.05.Organizacja transportu oraz obsługa klientów i kontrahentów


zawód: Technik logistyk
(miejsce zajęć: al. Hallera 16/18)

SPL.01. Obsługa magazynów


zawód: Technik mechanik / CNC
(miejsce zajęć: ul. Sobieskiego 92, budynek CKZ)
MEC.05.Użytkowanie obrabiarek skrawających


zawód: Technik mechatronik
(miejsce zajęć: ul. Sobieskiego 92, budynek CKZ)

ELM.03. Montaż uruchomienie i konserwacja urządzeń i systemów mechatronicznych


zawód: Technik pojazdów samochodowych
(miejsce zajęć: ul. Sobieskiego 92, budynek CKZ)

MOT.02. Obsługa i diagnozowanie oraz naprawa mechatronicznych systemów pojazdów samochodowych
MOT.05. Obsługa, diagnozowanie oraz naprawa pojazdów samochodowych
MOT.06. Organizacja i prowadzenie procesu obsługi pojazdów samochodowych


zawód: Technik procesów introligatorskich
(miejsce zajęć: ul. Sobieskiego 92, budynek CKZ)


zawód: Technik programista
(miejsce zajęć: al. Hallera 16/18)

INF.03.Tworzenie i administrowanie stronami i aplikacjami internetowymi oraz bazami danych
INF.04. Projektowanie, programowanie i testowanie aplikacji.


zawód: Technik rachunkowości
(miejsce zajęć: al. Hallera 16/18)

EKA.05. Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych i gospodarki finansowej jednostek organizacyjnych
EKA.07. Prowadzenie rachunkowości


zawód: Technik spawalnictwa
(miejsce zajęć: ul. Sobieskiego 92, budynek CKZ)

ASYSTENT MIĘDZYKULTUROWY

sala A-05a,b,c w gabinecie c

 

DNI TYGODNIA: GODZINY PRACY:
 

WTOREK

ŚRODA

CZWARTEK

    1. 8.00 – 16.00
    1. 8.00 – 16.00
    1. 8.00 – 12.00

 

E-mail: solde.elenab@gmail.com

Ustawienia dostępności